Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Manager / Koordynator Działu Handlowo-Technicznego
Firma: Integra Software miejsce pracy: Kołobrzeg
Integra Software producent oprogramowania dla branży technicznej zatrudni na stanowisko:
*Manager / Koordynator Działu Handlowo-Technicznego*
*Zakres obowiązków:*
efektywne zarządzanie zespołem Działu Handlowego i Technicznego
tworzenie i realizacja planu sprzedaży oraz raportowanie wyników
koordynowanie działań marketingowych
budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami firmy
przygotowanie i zawieranie kontraktów - dot. korporacyjnych klientów
organizowanie prezentacji produktów
badanie rynku zbytu i analiza działań konkurencji
organizacja spotkań handlowo-szkoleniowych z partnerami firmy
koordynacja i rozwój sieci dystrybucyjnej firmy Integra Software
rekrutacja nowych pracowników do działu Handlowego i Technicznego
*Zalety pracy w naszej firmie:*
stabilne zatrudnienie i praca przy korporacyjnych projektach
praca z młodym i dynamicznym zespołem
atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy
komfortowe warunki pracy w nowoczesnej firmie
udział w specjalistycznych szkoleniach i kursach
możliwość rozwoju i awansu zawodowego
udział w spotkaniach integracyjnych firmy
możliwość bezpłatnej nauki języków obcych
*Wymagania:*
minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
doświadczenie na stanowisku menadżerskim w dziale sprzedaży B2C, B2B
doświadczenie w zarządzaniu zespołem
doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych
umiejętność budowania oraz podtrzymywania długoterminowych relacji z klientami
umiejętność analizowania finansowej sytuacji klientów/segmentów
znajomość nowoczesnych technik sprzedaży w środowisku B2B
znajomość branży informatycznej
dobra znajomość rynku IT (dot. głównie oprogramowania)
komunikatywność, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B
znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
*Mile widziane:*
wykształcenie ekonomiczne, znajomość zasad dystrybucji
znajomość branż technicznych (motoryzacyjnej, grzewczej, AGD, RTV, etc)
nastawienie na sukces i efektywną działalność
znajomość programów księgowych i zagadnień związanych ze sprzedażą, gospodarką magazynową,
umiejętność tworzenia prezentacji produktów,
własny samochód
Prosimy o wypełnienie formularza na stronie: *www.integra.info.pl/praca*
Pozostałe oferty pracy w firmie Integra Software
Specjalista / -ka ds marketingu w firmie: Integra Software miejsce pracy: Kołobrzeg
12-04-2016
Specjalista /-ka ds. administracji w firmie: Integra Software miejsce pracy: Kołobrzeg
12-04-2016
Specjalista ds marketingu w firmie: Integra Software miejsce pracy: Kołobrzeg
22-03-2016
Asystentka ds. administracyjno-biurowych w firmie: Integra Software miejsce pracy: Kołobrzeg
14-10-2015
Data dodania: 15-06-2011
Wyświetleń: 1784
Wyświetleń: 1784