kandydatów
Referent do spraw zamówień publicznych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie miejsce pracy: Koszalin
sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji w trybie zamówień publicznych, monitorowanie realizacji umów przetargowych, współpraca z kierownikami poszczególnych działów w zakresie przygotowywania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
min. 2 - letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji zadań z zakresu zamówień publicznych od strony zamawiającego
Miejsce pracy:
Koszalin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Wyświetleń: 136