Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Starszy specjalista
Firma: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu miejsce pracy: Kołobrzeg
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Ogłoszenie o naborze Nr 108814
Warunki pracy
- praca biurowo-administracyjna w systemie codziennym w dni robocze w godz. 7.30 – 15.30,
- praca w siedzibie jednostki
- praca siedząca
- wyjazdy służbowe i szkolenia
- częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych
- obsługa archiwum, wysiłek fizyczny związany z przemieszczeniem akt i dokumentów
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax., drukarka, skaner i inne biurowo-administracyjne
- miejsce pracy na trzeciej kondygnacji budynku
- praca w pomieszczeniu z oświetleniem mieszanym: światło dzienne i oświetlenie sztuczne
- brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
- brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych
- brak windy
Zakres zadań
- •prowadzenie spraw obiegu dokumentacji i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej PSP w Kołobrzegu
- •prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego PSP
- •realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej PSP w Kołobrzegu
- •opracowywanie i ewidencjonowanie aktów normatywnych Komendanta Powiatowego oraz regulaminów, instrukcji i wytycznych
- •realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków
- •organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy
- •organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej.
- •prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacji dokumentów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe Przydatne na zajmowanym stanowisku lub związane z charakterystyką Państwowej Straży Pożarnejdoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- prawo jazdy kat. B
Praca Kołobrzeg
Praca Starszy specjalista
Praca Koszalin
Praca Szczecin
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Kołobrzeg
Praca zachodniopomorskie
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu
Data dodania: 21-10-2022
Wyświetleń: 159
Wyświetleń: 159