kandydatów
Kierownik kancelarii tajnej
Firma: Komenda Powiatowa Policji w Kołobrzegu miejsce pracy: Kołobrzeg
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno-biurowym, jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej. Praca wymagająca kontaktu z interesantami, innymi jednostkami organizacyjnymi Policji oraz instytucjami zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego.
Stanowisko pracy usytuowane na trzecim piętrze budynku KPP Kołobrzeg, w pokoju jednoosobowym, wyposażonym w sprzęt biurowy i komputerowy. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne.
Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Zakres zadań
- Przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, wydaje, udostępnia oraz sprawuje bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w celu zapewnienia stosownej ochrony dokumentów zawierających informacje niejawne.
- Prowadzi urządzenia ewidencyjne, gromadzi przepisy niejawne oraz prowadzi i aktualizuje dzienniki przepisów, a także udostępnia i wydaje przepisy w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w KPP Kołobrzeg.
- Egzekwuje zwrot dokumentów niejawnych, rozlicza policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia do służby (pracy) w innej jednostce organizacyjnej Policji lub komórce organizacyjnej.
- Informuje pełnomocnika ochrony informacji niejawnych o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów niejawnych, wynikajacych z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów bądź innych nieprawidłowościach związanych z ochroną informacji niejawnych.
- Sprawuje nadzór nad właściwym oznaczaniem i ewidencjonowaniem dokumentów niejawnych, prowadzeniem urządzeń ewidencyjnych, odnotowywaniem zmiany lub zniesienia klauzuli tajności dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych.
- Nadzoruje i koordynuje zadania związane z przekazywaniem do archiwum lub składnicy akt Policji dokumentów niejawnych oraz dokonuje oceny protokołów ocenty dokumentacji niearchiwalnej kategorii "B" oznaczonej symbolem "BC", polegającej w szczególności na porównaniu dokumentów przeznaczonych do brakowania, z zapisami zawartymi w protokole oceny, a w uzasadnionych przypadkach z zapisami w urządzeniach ewidencyjnych.
- Udostępnia lub wydaje dokumenty niejawne osobom lub instytucjom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych.
- Przyjmuje akta spraw ostatecznie zakończonych do składnicy akt na podstawie spisów akt.
- Wprowadza, aktualizuje i modyfikuje dane do systemów policyjnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno-biurowej o podobnym zakresie zadań
- Wiedza z zakresu przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych, znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o Policji oraz ustawy o służbie cywilnej.
- Zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" albo uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW.
- Umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych.
- Komunikatywność, rzetelność, terminowość i dokładność w wykonywaniu obowiązków.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Kołobrzegu
Wyświetleń: 206