kandydatów
Sekretarka
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie miejsce pracy: Koszalin
rejestracja i organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie, w tym udział w procesach rekrutacyjnych oraz kontakt bieżący z pracownikami (głównie obywatele Ukrainy), odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich, przygotowywanie pism i korespondencji, obsługa oraz archiwizacja dokumentacji
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: obsługa klienta
Uprawnienia: obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Wymagania inne:
komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, wymagane minimum pół roku doświadczenia w pracy na stanowisku sekretarki lub w pracy biurowej
Miejsce pracy:
Koszalin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Wyświetleń: 207