kandydatów
Kierownik administracyjny
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie miejsce pracy: Koszalin
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagania inne:
umiejętność i doświadczenie w tworzeniu pism urzędowych, umów, dokumentacji, instrukcji i procedur administracyjnych, znajomość zagadnień prawa administracyjnego, zamówień publicznych itp.; wykształcenie wyższe (preferowane) lub średnie w zakresie administracja, ekonomia, zarządzanie, prawo lub pokrewne; doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku; wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne; samodzielność, sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania; bardzo dobra organizacja pracy, terminowość i umiejętność wyznaczania priorytetów;
Koszalin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Wyświetleń: 235