kandydatów
Pracownik biurowy
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie miejsce pracy: Koszalin
przygotowywanie projektów pism procesowych, umów, opinii prawnych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa sprzętów biurowych, zamawianie materiałów biurowych, przygotowywanie umów oraz innych dokumentów firmowych, telefoniczna obsługa klienta, rozliczanie kasy kancelarii
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Uprawnienia: obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Uprawnienia: organizowanie własnej pracy
Wymagania inne:
sumienność, dobra organizacja pracy, chęć stałego podnoszenia kwalifikacji, znajomość języka angielskiego, kwalifikacje bądź doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Miejsce pracy:
Koszalin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Wyświetleń: 266