Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Sekretarka - asystentka
Firma: RT Shop miejsce pracy: Kołobrzeg
W związku z dynamicznym rozwojem, firma handlowo-usługowa poszukuje osoby na stanowisko:
sekretarka - asystentka.
Zakres Obowiązków:
- organizacja i prowadzenie recepcji biura,
- obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych,
- obsługa połączeń telefonicznych i korespondencji,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie,
- obsługa przychodzących gości i spotkań konferencyjnych
- wsparcie bezpośredniego przełożonego w innych pracach administracyjno-biurowych
Wymagania:
- Dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności programów MS WORD oraz MS EXCEL
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Wysoka kultura osobista
- Dobra organizacja pracy własnej
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat
- Pracę w młodym zespole
- Pakiet socjalny oraz pakiet szkoleń
- Wynagrodzenie 2500-3000 brutto/mc
Prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem na adres: j.niewikowski@wp.pl, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Data dodania: 16-10-2012
Wyświetleń: 2913
Wyświetleń: 2913